Skip to content
advative.pl

advative.pl

  • Strona główna
  • Marketing
  • Reklama
  • Biznes
  • Pozostałe
  • Archiwum
  • O nas
  • Kontakt
  • Strona główna
  • Marketing
  • Dlaczego obsługa klienta jest ważna?
  • Biznes
  • Marketing

Dlaczego obsługa klienta jest ważna?

5 października 2022

Dziś Twoi klienci nie szukają tylko produktu. Mając coraz więcej informacji i kontrolę nad procesem zakupowym, szukają kompletnego doświadczenia, natychmiastowej pomocy w dokładnie tym momencie, w którym jej potrzebują.

Dlaczego obsługa klienta jest ważna?

Obsługa klienta jest ważna, ponieważ jest jednym z najskuteczniejszych sposobów na poznanie wiarygodności marki, a także jest jednym z aspektów, które robią największą różnicę, gdy firma chce się wyróżnić na tle konkurencji.

Kiedy klienci szukają pomocy, robią to, ponieważ ufają Twojej firmie i wierzą, że będziesz w stanie szybko pomóc im w każdej sytuacji. Dlatego doskonałość w obsłudze klienta oznacza gotowość do reagowania na klientów w najlepszy możliwy sposób. Coraz częściej klienci oczekują, że ich problemy będą rozwiązywane ze zwinnością i empatią, oczekują również, że znajdą łatwą i intuicyjną formę kontaktu dostępną 24 godziny na dobę na wszystkich urządzeniach. W innym artykule dowiesz się, jak komunikować się z klientem w nowoczesny sposób.

Jeśli nie spełniasz życzeń i oczekiwań klientów, prawdopodobnie zrezygnują oni z produktów i usług Twojej marki i poszukają innej firmy, która zapewni im obsługę, jakiej szukają. Nieskuteczna obsługa ma negatywny wpływ nie tylko na utrzymanie klienta, ale także na działalność firmy jako całości. W tym świecie informacji i łączności utrzymywanie obecnych klientów w stanie zadowolenia i satysfakcji jest kluczem do zdobywania nowych możliwości.

Jaka jest różnica między obsługą klienta a doświadczeniem klienta?

Chociaż obsługa klienta i doświadczenie klienta są ze sobą ściśle powiązane, istnieją pewne kwestie, które odróżniają te dwa pojęcia.

Idea obsługi klienta wiąże się z koncentracją na identyfikowaniu i rozwiązywaniu problemów klienta. Można to zrobić zarówno proaktywnie, poprzez przewidywanie potencjalnych trudności i rozwiązywanie ich, zanim staną się bardziej złożone, jak i poprzez bazowanie na wiadomościach inicjowanych przez klienta.

Z kolei pojęcie doświadczenie klienta ma szersze znaczenie, gdyż nie ogranicza się do pojedynczej interakcji. Wręcz przeciwnie, odnosi się do całego cyklu doświadczenia klienta z Twoją firmą, czyli sumy wszystkich interakcji od momentu, w którym klient odkrywa Twoją markę, aż do momentu po dokonaniu zakupu.

Continue Reading

Poprzedni: Jak organizować swój czas lepiej? – ciekawe porady

Przeczytaj także

Jak organizować swój czas lepiej? – ciekawe porady
  • Biznes

Jak organizować swój czas lepiej? – ciekawe porady

16 sierpnia 2022
5 cech jakimi powinien charakteryzować się dobry doradca klienta
  • Marketing

5 cech jakimi powinien charakteryzować się dobry doradca klienta

11 kwietnia 2022
Instagram – maszynka do robienia pieniędzy?
  • Biznes

Instagram – maszynka do robienia pieniędzy?

9 kwietnia 2022
5 sposobów na maksymalizację ROI w kampaniach Google Ads
  • Marketing

5 sposobów na maksymalizację ROI w kampaniach Google Ads

8 kwietnia 2022
Jak efektywnie zmniejszyć ilość takowych porzuconych koszyków?
  • Biznes

Jak efektywnie zmniejszyć ilość takowych porzuconych koszyków?

6 kwietnia 2022
Kim jest trendsetter?
  • Marketing

Kim jest trendsetter?

5 kwietnia 2022

Aktualności

Dlaczego obsługa klienta jest ważna?
  • Biznes
  • Marketing

Dlaczego obsługa klienta jest ważna?

5 października 2022
Dziś Twoi klienci nie szukają tylko produktu. Mając coraz więcej informacji i kontrolę nad procesem zakupowym, szukają kompletnego doświadczenia, natychmiastowej pomocy w dokładnie tym momencie, w którym jej potrzebują. Dlaczego obsługa klienta jest ważna? Obsługa klienta jest ważna, ponieważ...
Czytaj więcej
Jak organizować swój czas lepiej? – ciekawe porady

Jak organizować swój czas lepiej? – ciekawe porady

16 sierpnia 2022
SEOSEM24 opinie o lokalnych przewodnikach

SEOSEM24 opinie o lokalnych przewodnikach

12 lipca 2022
5 cech jakimi powinien charakteryzować się dobry doradca klienta

5 cech jakimi powinien charakteryzować się dobry doradca klienta

11 kwietnia 2022
Instagram – maszynka do robienia pieniędzy?

Instagram – maszynka do robienia pieniędzy?

9 kwietnia 2022

Polecamy

Dlaczego obsługa klienta jest ważna?
  • Biznes
  • Marketing

Dlaczego obsługa klienta jest ważna?

5 października 2022
Jak organizować swój czas lepiej? – ciekawe porady
  • Biznes

Jak organizować swój czas lepiej? – ciekawe porady

16 sierpnia 2022

Nie przegap

Dlaczego obsługa klienta jest ważna?
  • Biznes
  • Marketing

Dlaczego obsługa klienta jest ważna?

5 października 2022
Jak organizować swój czas lepiej? – ciekawe porady
  • Biznes

Jak organizować swój czas lepiej? – ciekawe porady

16 sierpnia 2022
SEOSEM24 opinie o lokalnych przewodnikach
  • Bez kategorii

SEOSEM24 opinie o lokalnych przewodnikach

12 lipca 2022
5 cech jakimi powinien charakteryzować się dobry doradca klienta
  • Marketing

5 cech jakimi powinien charakteryzować się dobry doradca klienta

11 kwietnia 2022
© advative.pl