
Wiele przedsiębiorców, którzy sprzedają, w Internecie swoje produkty zastanawia, się też jak zacząć walczyć i zmniejszać ilość takowych porzuconych koszyków. Wiele osób nie wie jak zwalczyć porzucone koszyki i widzi, tylko ile set produktów marnuje, się na etapie koszyka i realizacji finansowania. Trzeba, więc zacząć zajmować się takowym etapem i zacząć go ułatwiać wprowadzając parę zmian, które nam pomogą podczas tylu niesprzedanych produktów.
Pamiętaj, są, dwa rodzaje klientów.
– Klient zalogowany w sklepie.
Takowy klient zostawił swój adres e-mail, który pozwoli Ci w odzyskaniu takowego porzuconego kszyka. Dodatkowo co możesz dowiedzieć się jaka przyczyna powstała, że klient zmienił zdanie. Doskonale też sprawdzi się tutaj technika remarketingu.
– Klient niezalogowany, jak i nowy.
Tutaj jest ciężej, ponieważ nie mamy jak się skontaktować i zadziałać z remarketingiem, dlatego też, że ów klient jeszcze nie podał, swojego adresu e-mail a my nie mamy, jak skontaktować się z daną osobom.
O czym świadczy porzucenia koszyka na etapie zakupowego?
Tutaj możemy wybrać jedną z tych poszczególnych świadczeń, które mogą zdemotywować klienta i może on porzucić koszyk.
– Niedziałający kod rabatowy.
– Traktowanie koszyka jako przechowywania produktów.
– Zbyt wysokie ceny.
O czym może świadczyć porzucenie takowego koszyka na etapie zamówienia?
Tutaj też możemy wymienić wiele działań, które mogą, przyczynić się do porzucenia takowego to porzucenia koszyka a są, to między innymi:
– Drogi koszt dostaw.
– Brak dogodnej formy doręczenia, jak i samej zapłaty.
– Konieczność wypełnienia zbyt dużej dodatkowej ilości pól/
– Przymus założenia konta.
– Brak wysyłki za granicę.
O czym może świadczyć porzucenie takowego to koszyka po powrocie?
Tutaj też możemy dodać parę to elementów, które mogą Ci utrudnić i zdemotywować swojego powracającego klienta a są nimi:
– Nieintuicyjny sposób poruszania się po sklepie.
– Brak towarów bądź jego małe ilości.
– Nieatrakcyjne ceny.