Skip to content
advative.pl

advative.pl

  • Strona główna
  • Marketing
  • Reklama
  • Biznes
  • O nas
  • Kontakt
  • Strona główna
  • Biznes
  • Jak efektywnie zmniejszyć ilość takowych porzuconych koszyków?
  • Biznes

Jak efektywnie zmniejszyć ilość takowych porzuconych koszyków?

6 kwietnia 2022

Wiele przedsiębiorców, którzy sprzedają, w Internecie swoje produkty zastanawia, się też jak zacząć walczyć i zmniejszać ilość takowych porzuconych koszyków. Wiele osób nie wie jak zwalczyć porzucone koszyki i widzi, tylko ile set produktów marnuje, się na etapie koszyka i realizacji finansowania. Trzeba, więc zacząć zajmować się takowym etapem i zacząć go ułatwiać wprowadzając parę zmian, które nam pomogą podczas tylu niesprzedanych produktów.

Pamiętaj, są, dwa rodzaje klientów.

– Klient zalogowany w sklepie.

Takowy klient zostawił swój adres e-mail, który pozwoli Ci w odzyskaniu takowego porzuconego kszyka. Dodatkowo co możesz dowiedzieć się jaka przyczyna powstała, że klient zmienił zdanie. Doskonale też sprawdzi się tutaj technika remarketingu.

– Klient niezalogowany, jak i nowy.

Tutaj jest ciężej, ponieważ nie mamy jak się skontaktować i zadziałać z remarketingiem, dlatego też, że ów klient jeszcze nie podał, swojego adresu e-mail a my nie mamy, jak skontaktować się z daną osobom.

O czym świadczy porzucenia koszyka na etapie zakupowego?

Tutaj możemy wybrać jedną z tych poszczególnych świadczeń, które mogą zdemotywować klienta i może on porzucić koszyk.

– Niedziałający kod rabatowy.

– Traktowanie koszyka jako przechowywania produktów.

– Zbyt wysokie ceny.

O czym może świadczyć porzucenie takowego koszyka na etapie zamówienia?

Tutaj też możemy wymienić wiele działań, które mogą, przyczynić się do porzucenia takowego to porzucenia koszyka a są, to między innymi:

– Drogi koszt dostaw.

– Brak dogodnej formy doręczenia, jak i samej zapłaty.

– Konieczność wypełnienia zbyt dużej dodatkowej ilości pól/

– Przymus założenia konta.

– Brak wysyłki za granicę.

O czym może świadczyć porzucenie takowego to koszyka po powrocie?

Tutaj też możemy dodać parę to elementów, które mogą Ci utrudnić i zdemotywować swojego powracającego klienta a są nimi:

– Nieintuicyjny sposób poruszania się po sklepie.

– Brak towarów bądź jego małe ilości.

– Nieatrakcyjne ceny.

Continue Reading

Następny: Instagram – maszynka do robienia pieniędzy?

Przeczytaj także

Instagram – maszynka do robienia pieniędzy?
  • Biznes

Instagram – maszynka do robienia pieniędzy?

9 kwietnia 2022

Aktualności

5 cech jakimi powinien charakteryzować się dobry doradca klienta
  • Marketing

5 cech jakimi powinien charakteryzować się dobry doradca klienta

11 kwietnia 2022
Nie każdy może zostać doradcą klienta. Jeżeli jednak potrafisz szybko nawiązywać kontakty i nie boisz się rozmowy z nowo poznanymi ludźmi, to ta praca może być dla Ciebie. Poniżej znajdziesz 5 cech, jakimi powinien charakteryzować się idealny doradca klienta....
Czytaj więcej
Instagram – maszynka do robienia pieniędzy?

Instagram – maszynka do robienia pieniędzy?

9 kwietnia 2022
5 sposobów na maksymalizację ROI w kampaniach Google Ads

5 sposobów na maksymalizację ROI w kampaniach Google Ads

8 kwietnia 2022
Posty na Facebooku – jak pisać najlepsze

Posty na Facebooku – jak pisać najlepsze

7 kwietnia 2022
Jak efektywnie zmniejszyć ilość takowych porzuconych koszyków?

Jak efektywnie zmniejszyć ilość takowych porzuconych koszyków?

6 kwietnia 2022

Polecamy

Instagram – maszynka do robienia pieniędzy?
  • Biznes

Instagram – maszynka do robienia pieniędzy?

9 kwietnia 2022
Jak efektywnie zmniejszyć ilość takowych porzuconych koszyków?
  • Biznes

Jak efektywnie zmniejszyć ilość takowych porzuconych koszyków?

6 kwietnia 2022

Nie przegap

5 cech jakimi powinien charakteryzować się dobry doradca klienta
  • Marketing

5 cech jakimi powinien charakteryzować się dobry doradca klienta

11 kwietnia 2022
Instagram – maszynka do robienia pieniędzy?
  • Biznes

Instagram – maszynka do robienia pieniędzy?

9 kwietnia 2022
5 sposobów na maksymalizację ROI w kampaniach Google Ads
  • Marketing

5 sposobów na maksymalizację ROI w kampaniach Google Ads

8 kwietnia 2022
Posty na Facebooku – jak pisać najlepsze
  • Reklama

Posty na Facebooku – jak pisać najlepsze

7 kwietnia 2022
© advative.pl